Lead-kampagne med RackBuddy

Vi har sammen med RackBuddy lavet en lead-kampagne på Facebook (og Instagram), hvor vi samlede leads (e-mailadresser) til ca. 3 kr. pr. lead. Disse leads blev samlet på en landingsside.

Kampagnen tog udgangspunkt i en konkurrence, hvor RackBuddy  udlovede et skostativ og vi to par sneaks til vinderen - til en samlet værdi af ca. 4.000 kr.

Kampagnen havde et samlet ad-spend på 3.500 kr.

Ad-spend: 3.500 kr.
Lead pris: 6 kr. 
Platform: Landingsside

Lead-kampagne med Ebert Denmark

Vi har sammen med RackBuddy lavet en lead-kampagne på Facebook (og Instagram), hvor vi samlede leads (e-mailadresser) til ca. 3 kr. pr. lead. Disse leads blev samlet direkte på Facebook/Instagram. 

Kampagnen tog udgangspunkt i en konkurrence, hvor Ebart Denmark udlovede to ure og vi udlovede to par sneaks til vinderen - til en samlet værdi af ca. 5.400 kr.

Kampagnen havde et samlet ad-spend på 3.500 kr.

Ad-spend: 3500 kr.
Lead pris: 3 kr. 
Platform: Facebook/Instagram

Lead-kampagne med Barons

Vi har sammen med Barons lavet en lead-kampagne på Facebook (og Instagram), hvor vi samlede leads (e-mailadresser) til ca. 4 kr. pr. lead. Disse leads blev samlet på en landingsside.

Kampagnen tog udgangspunkt i en konkurrence, hvor Barons  udlovede 3 skjorter og vi udlovede to par sneaks til vinderen - til en samlet værdi af ca. 4.250 kr.

Kampagnen havde et samlet ad-spend på 3.500 kr.

Ad-spend: 3.500 kr.
Lead pris: 4 kr. 
Platform: Landingsside

Lead-kampagne med Christopher Cloos

Vi har sammen med Christopher Cloos lavet en lead-kampagne på Facebook (og Instagram), hvor vi samlede leads (e-mailadresser) til ca. 6,5 kr. pr. lead. Disse leads blev samlet på en landingsside.

Kampagnen tog udgangspunkt i en konkurrence, hvor Christopher Cloos  udlovede 2 solbriller og vi udlovede to par sneaks til vinderen - til en samlet værdi af ca. 5.000 kr.

Kampagnen havde et samlet ad-spend på 3.500 kr.

Ad-spend: 3500 kr.
Lead pris: 6,5 kr. 
Platform: Landingsside