FAQ

Vi er her for dig

Her finder du svar på de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet. Finder du ikke svar på det du søger, så kontakt os endelig. 

Hvornår kan I kontaktes?

Vores kundeservice kan normalt kontaktes mellem 8 og 17 alle hverdage. Hvis du sender en e-mail, så vil vi også svare senere end 17, og i weekenderne. Så tøv ikke med at kontakte os! 

Hvad vil det sige at være medlem af fordelsklubben?

Vi har oprettet fordelsklubben til dem, som gerne vil modtage vores nyheder og tilbud før alle andre. Specielle tilbud vil i nogen tilfælde også kun være tilgængelige for medlemmer, så vi kan kun anbefale at man tilmelder sig. Det er 100% gratis, og du får 100 kr. i rabat på dit første par sneakers når du tilmelder dig.

Hvor får I produceret jeres sneakers?

Vores sneakers bliver produceret i Portugal, hvor vi i tæt dialog med en familieejede skoproducent udvikler vores modeller. Vi sikrer at kvaliteten altid er i top ved at teste produkterne, og hele tiden videreudvikle der hvor kvaliteten kan forbedres. For os gør detaljerne den store forskel, og vi er overbevidste om at du vil synes det samme

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Hvis du skal bruge dit ordrenummer, så kan du finde den i din ordrebekræftelse, som vi har sendt til den mail du har anvendt ved dit køb. Skulle du have problemer med at finde dit ordrenummer, så er du velkommen til at kontakte os.

Er der gratis fragt?

Ja, vi tilbyder fri fragt til pakkeshop på alle ordre. Og det er ikke bare i en begrænset periode, det er hele tiden! 

Har I en fysisk butik?

Vi har endnu ikke en butik, men vi har lager i Aalborg. Skulle du have lyst og mulighed for at kigge forbi, for at se og prøve et på sneakers, så er du altid velkommen. Er du ikke lige på de kanter, men ønsker at prøve vores sneakers, så tøv ikke med at kontakte os.

Hvad gør jeg hvis ikke I har min størrelse?

Det kan ske at vi ikke har din størrelse, da vi på nuværende tidspunkt har størrelse 40-46 på styles til mænd og 36 til 41 på styles til kvinder. Vi hører dog stadig gerne fra dig, da vi arbejder på at tilbyde flere størrelser på grund af den efterspørgsel vi oplever på vores sneakers.

Kan jeg sikkert at handle hos jer?

Det er sikkert at handle hos os, da vi sender kreditkortoplysninger via en sikker SSL-forbindelse. Vi overholder gældende databeskyttelsesregler, love og deler ikke dine personlige oplysninger videre til tredjepart uden dit samtykke. Dine oplysninger anvendes kun til at foretage din bestilling og for at vi kan tilbyde dig den bedste service.

Hvad koster levering?

Vi tilbyder altid gratis standardlevering til pakkeshop. Leveringsomkostningerne ved returnering er også gratis, så længe du anvender det returlabel som du modtager fra os. Produkterne skal enten sendes retur i samme indpakning som du modtog dem i eller en tilsvarende. 

Hvornår kommer min pakke?

Vi sender ordre afsted dagligt og derfor kan du normalvis forvente at modtage din pakke efter ca. 1-3 hverdage. Så snart du har gennemført din ordre vil du modtage en bekræftelsesmail fra os på din e-mail, hvor dit ordrenummer fremgår. Du vil på e-mail modtage et trackingnummer, som giver dig mulighed for at følge leveringstatus på din ordre. Der kan gå op til 24 timer før linket i mailen bliver aktivt og at du dermed kan følge din forsendelse.

Min pakke er gået i stykker under transport

I sjældne tilfælde sker der skade på de pakker vi sender, hvilket vi selvfølgelig beklager meget. Vi håber dog fortsat at dine sneakers er komplette og uden skade. Hvis du ønsker at kontakte os pga. en skade, så send os gerne en mail på kontakt@errant.dk eller ring på +45 29 60 96 47.

Hvem bruger I til levering?

Vi sender alle vores pakker afsted med GLS, hvor vi tilbyder GLS Pakkeshop i nærheden af din adresse.

Den sneaker jeg gerne vil købe er udsolgt

Hvis din foretrukne sneaker skulle være udsolgt, har du mulighed for at få en påmindelse så snart vi har den på lager igen. Alt du skal gøre at henvende dig til vores kundeservice og fortælle at du ønsker en påmindelse når varen igen er på lager. Ved vores mest populære sneakers kan der være mange, som har ønsket en påmindelse når den kommer på lager igen. Her gør vi opmærksom på at vi kører efter først-til-mølle princippet, hvilket betyder at vi anbefaler dig at købe produktet så hurtigt som muligt efter du modtager påmindelsen.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Vi ønsker at gøre det så nemt og trygt for dig, som muligt, at handle hos os. Derfor benytter vi et betalingssystem, som efterlever alle de nødvendige krav. Du kan I vores shop bruge følgende betalingsmuligheder: • Visa (Alle typer Visa betalingskort) • Mastercard (Alle typer Mastercard betalingskort) • Dankort

Jeg har bestilt forkert størrelse, kan jeg ændre min ordre?

Har du bestilt forkert størrelse, så bedes du kontakte kundeservice. Hvis din ordre ikke er sendt endnu, kan du nå at annullerer den. Hvis din ordre er sendt, så har du 100 dages returret, hvor vi tilbyder gratis ombytning. Uanset hvad, så kan du kontakte os, ved at ringe, eller sende os en mail. Vi vil anbefale at du ringer, da det ofte er hurtigere.

Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Rabatkoden indtaster du, når du er ved at foretage et køb. Følg nedenstående punkter for at indtaste din rabatkode: • Når du har valgt dine ønskede produkter, trykker du på indkøbskurven. • Herefter skal du acceptere handelsbetingelserne og trykke på "Gå til betaling". • Du vil her komme ind på siden "kundeinformation", hvor du kan indtaste din kode og trykke på "Brug".

Kan jeg annullere en ordre?

Har du et ønske om at annullere din ordre, så bedes du kontakte kundeservice så hurtigt som muligt. Du kan enten ringe til os, eller sende en mail. Det hurtigste vil være at ringe. Hvis din ordrer allerede er pakket, kan den ikke annulleres. I så fald, skal du gøre brug af dine 100 dages returret og sende pakken tilbage til os. Vi pakker ordrer alle ugens dage og derfor vil vi anbefale, at du ved annullering kontakter os, så hurtigt som muligt.

Sælger I til erhverv?

Hvis du på vegne af en virksomhed ønsker at købe fx 10 par sneakers, så send os gerne en mail på kontakt@errant.dk Vi vil herefter vende tilbage til dig.

Pakker I gaver ind?

Vi tilbyder desværre ikke indpakning af gaver på nuværende tidspunkt, men det kan ske vi kommer til at tilbyde det i fremtiden.

Kan jeg reservere en vare?

Det er desværre ikke muligt at reservere end sneaker ved at lægge den i indkøbskurven. Når du er klar til at færdiggøre din bestilling, skal du trykke på ”Gå til kassen”, hvorefter du bliver guidet gennem et par nemme trin for at færdiggøre bestilling. En sneaker kan blive udsolgt selvom den er i kurven, hvilket betyder at du skal slå til med det samme du har besluttet dig. 

Hvor kan jeg finde min faktura/kvittering?

Du kan finde din kvittering i den ordrebekræftelse, som vi har sendt i din indbakke.

Er jeres priser inklusiv moms?

Alle vores priser er inklusiv moms og andre afgifter. Vores priser er ovenikøbet inklusiv gratis levering til pakkeshop.

Er det gratis at få returneret produkter?

Ja, det gratis at returnere produkter, så længe du endnu ikke har taget dem i brug og emballagen er intakt. En returnering tager normalt mellem 7-10 hverdage, hvor du vil modtage en e-mail med bekræftelse på din returnering og refundering af købsbeløbet når vi godkender returneringen. Du skal returnere produkterne i den indpakning du modtog dem i, eller en tilsvarende indpakning. Hvis du ønsker at benytte dig af vores gratis returnering er det vigtigt at du bruger vores returlabel. | OBS: Husk at få en kvittering for din returnering når du indleverer pakken. Det er gratis og dertil fungerer kvitteringen også som et bevis for din returnering.

Hvor lang returret har jeg?

Vi tilbyder 100 dages returret, fra købsdato på ubrugte sneakers. Du har altså 100 dage, til at ombytte eller returnere dine ubrugte sneakers. Hvis du fx har gået i dine sneakers i en uges tid og derefter ønsker at returnerer dem, så er det ikke muligt. De vil i så fald blive betragtet som brugte og derfor usælgelige.

Hvis fristen på de 100 dage overskrides, kan du desværre ikke hverken ombytte eller returnerer dine sneakers. Dine sneakers skal returneres i den indpakning du modtog dem i, hvor du skal bruge det returlabel du modtager af os. For at få en returlabel skal du kontakte kundeservice.

Kvittering: Husk at få en kvittering for din returnering, når du indleverer dine sneakers. Det er gratis og dertil fungere kvitteringen også som et bevis for din returnering.

Har I gratis ombytning?

Ønsker du at ombytte et par sneakers til en anden størrelse, så returnerer du dem blot og bestiller et par nye. Du kan sagtens lægge en bestilling med det samme, så du sikrer dig at den rigtige størrelse ikke er udsolgt. En returnering tager normalt mellem 7-10 hverdage. Så snart vi modtager dine returnerede sneakers på vores lager, så refunderer vi købsbeløbet og sender dig en bekræftelse på at returneringen er godkendt.

Hvordan returnerer jeg?

Hvis du ønsker at returnere produkter skal du kontakte vores kundeservice. Du vil her kunne få en returlabel, som gør det gratis for dig at returnere produkterne. Herefter returnerer du produkterne i den indpakning du modtog dem i, eller en tilsvarende indpakning i en GLS pakkeshop nær dig. | OBS: Husk at få en kvittering for din returnering når du indleverer pakken. Det er gratis og dertil fungerer kvitteringen også som et bevis for din returnering. Vi gør opmærksom på at det ikke er muligt at returnere produkter der er taget i brug!

Hvornår refundere I pengene?

Ønsker du at returnerer din dine sneakers, så refunderer vi købsbeløbet. Så snart vi har modtaget og kontrolleret den/de returnerede sneakers på vores lager, så overfører vi købsbeløbet til din konto. Ved betaling med betalingskort vil der normalt gå 1-5 hverdage, før du modtager dine penge. 

Hvordan tracker jeg min returnering?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du vil høre hvor langt vi er med returnering af dine produkter. Efter vi modtager dine returnerede produkter, skal vi sikre os de ikke er brugt og emballagen er intakt, inden vi kan refundere købsbeløbet. | OBS: Har du betalt med kreditkort vil der gå mellem 2-3 dage før du kan se pengene på din konto.

Er der byttemærke på, hvis det er til gave?

Vi sætter ikke byttemærker på de produkter vi sender. Det gør vi kun i vores butik. Hvis en gave gives og derefter ønskes byttet eller returneret, så oplys blot ordre nummeret. |OBS: Vi benytter os af sikre betalingsmuligheder og kan derfor kun refundere penge til det anvendte betalingskort.

Kan jeg reklamere over produktet?

Hvis dine sneakers er defekte eller gået i stykker, kan du naturligvis foretage en reklamation. Er det tilfældet beder vi dig venligst om informere vores kundeservice om problemet og så løser i problemet. Vi har endnu ikke modtaget reklamationer, men vi hører gerne fra dig hvis der er noget du ikke mener er som det skal være.

Hvor lang tid tager returnering?

En returnering tager normalt et sted mellem 7-10 hverdage. Du vil efter dialog med vores kundeservice modtage en e-mail med en bekræftelse på din returnering og så refundere vi købsbeløbet på produkterne når vi har godkendt returneringen.